FinanceBase

Netwerk voor accountant tot CFO met forum,blogs over XBRL & financiële vacatures

Een klant van mij heeft z'n ontslagvergoeding in december 2009 uitbetaald gekregen op de bankrekening van de BV io. welke in januari is opgericht. Mijn klant heeft (nog) geen actie ondernemen om dit te laten aanpassen gezien deze met vakantie was. Kan hij nog een stamrecht bij zijn BV bedingen alsook misschien een beroep doen op een hardheidsclausule? Graag jullie advies. Groeten, Peter

Labels (tags): bv, i.o., ontslagvergoeding, vaktechniek

Plaats een reactie

Reacties op dit bericht

Hi Peter,

Volgens mij lukt dat niet (meer). Hij heeft immers de ontslag vergoeding reeds in prive ontvangen. De rechtspersoon (BV) bestond nog niet. Rick van der Wiel

Plaats een reactie

RSS

Laatste wijziging

Het profiel van Jurgen van der Kaaden is gewijzigd
2 uur geleden
Willem van de Meeberg is nu lid van FinanceBase
3 uur geleden
FinanceBase heeft 2 nieuwsitems toegevoegd
3 uur geleden
Het profiel van Renko van der Molen is gewijzigd
3 uur geleden
FinanceBase heeft een bericht toegevoegd aan de groep Financebase Opleidingen
De 5 populairste opleidingen voor financials van augustus 2010 zijn: 1.) Fusies & overnames - Actief in overnames - 13 Permanente educatie (PE) punten 2.) nntb 3.) nntb 4.) nntb 5.) nntb Hieronder vind je meer informatie over elke opleiding: Fusi…
20 uur geleden
FinanceBase heeft een groep toegevoegd
In deze groep geven wij een overzicht van de populairste opleidingen voor financials van dit moment.
20 uur geleden
Het profiel van FinanceBase is gewijzigd
21 uur geleden
FinanceBase heeft een video toegevoegd
Gisteren
VNUmedia heeft een bericht toegevoegd
Powerpoint Balanced Scorecard Bekijk andere financiële presentaties
Gisteren
FinanceBase heeft 4 nieuwsitems toegevoegd
Gisteren
Maarten Jansen is nu lid van FinanceBase
Gisteren
Het nieuwsitem van Kees de Boer werd weergegeven
De komende maanden wil ik graag een aantal per 1 januari 2010 ingevoerde fiscale maatregelen bespreken. Hoewel het hier een al vele jaren bestaande faciliteit betreft, acht ik het echter nog wel even nodig om deze faciliteit onder de aandacht te br…
Gisteren
Tanja Hoeben heeft een evenement bijgewerkt
januari 11, 2011 van 2pm tot 8:30pm
In het nieuwe BV-recht genieten crediteuren meer bescherming dan onder het huidige regime. Het bestuur van een vennootschap kan persoonlijk aansprakelijk gehouden worden indien de BV failliet gaat en het faillissement voor een belangrijk deel te wij…
op maandag
Tanja Hoeben heeft een evenement bijgewerkt
november 19, 2010 van 9:30am tot 4pm
Iedere bedrijfsovername kent zijn eigenaardigheden. Om een optimaal resultaat te bereiken, is het vooral van belang dat u voor én tijdens het (ver)koopproces afspraken goed vastlegt. In de beginfase van een transactie worden afspraken vaak vermeld…
op maandag
Lars Duurinck is nu lid van FinanceBase
op zondag
FinanceBase heeft 2 nieuwsitems toegevoegd
op vrijdag

VNU Media © | Algemene Voorwaarden Financebase | Privacy Financebase | PersContactinfo|

Banners  |  Probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden